Mlssa Kubramurat41 İlaç kullanılmıyor ama tabi doktorun önerirse kullanırsın canım hamilelerin de kullandığı ilaçlar varmış.Ben de gribim yatarak ve dinlenerek atlatmaya çalışıyorum mecbur 🤷🏻♀️ geçmiş olsun🙏🏻
Kelebegimmm Çayla reçeller iç faydası çok oluyor.bide yatdıkca hastalık daha da ağırlaşıyor gibi oluyor.
Seyma1234 Serum taktırabilirsiniz acilde parol ve vitamin takıyolar çok iyi gelmişti zaten sadece hap olarakta parol öneriliyor ben ballı şerbet yapıp içtim hep bide tavuk suyuna çorba sürekli hamileliğimi öğrendigim den beri 😔 bağışıklığım çok düştü alerjim vardı ilaçlarımı kullanamadıgım için sürekli hastayım bol bıl su tüketin meyve yiyin inşallah doğal yollarla atlatmaya çalışın
bebiiimamm Bu haftaya kadar kaç kere muayene oldunuz ? İlk kaç haftada gittiniz? Ve ultrason fotoğrafında kesenin içinde bebeği nokta kadar gördünüz mü benimki boş gibi ama kalp atışı var dendi
Kubramurat41 bebiiimamm ilk 15 günde bir çağırdı şuan 1 ayda bir çağırıyor daha çok küçük fasulye kadar kalp atışını bende duydum 7 haftalıkken.