Yektaaa Günaydın hanımlar benim bugün saat 12 de yatısım var dr um bana gece on ikiden sonra bişe yiyip içme dedi ama ben gece saat 3.45 ve sonra 6 da su içtim bi sorun olurmu neden böyle yani ne gibi zararı olur bilen yazsın please
Bsp Yektaaa günaydın🌼🌼sezeryan olucak sanirim banada öyle denmisti çünkü lağman yapmıyolar sadece sonda takiolar oyuzden yeme icme yasaği oluor ve doktoruna belirt nekadar ictiğini benim yengemde icmisti fazlaca su ameliyat saati ertelenmisti
Dlnkumsal Yektaaa canm olası Bi durumda amlyt veya sezerayan feln olnr dşe öyle su bile içmemen gerekiyordu normalde
Yektaaa Bsp evet mecburi sezeryan olucak sonda taktıklarına göre su pek sıkıntı yapmaz diye düşünüyorum ama bir konuşayım bakalım dr la teşekkür ederim 🙏🏻
Bsp Yektaaa benimde öyle olmustu 37.haftada 4 gun sonrada 2.sezeryanimi olucam sağlicakla alın kucagınıza insAllah hayırli doğumlarınız olsun🌼🌼
EymenEmirinAnnesi Ben burun ameliyatını genel anestezi ile olacaktım. Gece12den sonra birşey yiyip içme dediler ben de sabah 10 gibi su içtim (ameliyat saatimi ileriye attılar çok susamıştım) anestezi doktoru seni bayıltamam çok tehlikeli deyip ameliyat masasından kaldırdı başka tarihe ertelendi ameliyatım. Tehlikesi neydi bilmiyorum ama mutlaka doktoruna söyle canım ne olur ne olmaz. Rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin 🤲
Yektaaa EymenEmirinAnnesi burun daha mı tehlikeli ki acaba sağol bu Arada zaten daha baya var yani yatış 12 deyse daha birde felan olur anca o zamana kadar da suyun etkisi geçer 😅 ben doktorun ağzını arayım çaktırmadan 😅
kvsrgkhn Yektaaa aneliyat sirasinda mide bulantisi oluyor genzine kacmasin diye icirmiyorlar. Birde ameliyatta beklenmeyen bir durum olursa bayiltiyorlar o yuzdem de yeme icme yasak
Yektaaa kvsrgkhn hımm anladım sağol canım benim sorarız artık bakalım belki öyle çok da abartlcak kadar bişe olmayabilir
Kbrabdrhmn Yektaaa bir çok arladşaıma da öyle söylemişti doktor ama onlar hep yemişler bir sıkıntı olmadı ye sakın aç gitme güçten düşersin demişlerdi bana
Yektaaa Kbrabdrhmn ben aç deilim zaten kuzum hani yemek serbest olsada heyecan dan yiyemezdim 😅 ama dudaklarım agzımın içi kürüyor
Bsp Yektaaa yok ben icmedim dedikleri saatten sonra benimde 11deydi ameliyatim gece 23.00 dan sabah 11e kadar hicbisi yeyip icmedim ama yengem gece arada bikackez su icti sezeryan saati aksama alinmisti onemli yani su icmemen gerekliydi
Ysmncee Anestezi mezunuyum canım su içtiğini mutlaka doktoruna söyle gerekirse ameliyatı bir kaç saat ertelerler eğer genel anestezi yapılacaksa midenin dolu olması büyük risk taşıyor. Sağlıkla kucağına alman dileğiyle :)