Ben de 35 haftadır 0,4’lük Clexane kullanıyorum her gün 1 adet..başlarda göbekten yapıyordum..sonra çok morardı..hadi morarmayı da geçtim öbek öbek kabarıp deli gibi kaşınıyordu..hemşire bir arkadaşım sol kolumdan yapmayı gösterdi..o gün hayatım kurtuldu resmen diyebilirim..o kadar rahat ki yapması..uzman birinin eşliğinde öğrenip yapabilirseniz “ay bebeğime geldi mi” endişesi duymadan göbekten yapmaktan kurtulursunuz😊