Sngl_cem hayır özümde de nazilk saygılı biriyim insanlara mesleklerine mesleki deformasyon yasıcak yasta değil e nöbetci değilsin bende cahil biri değilim bizde okuduk insan kaynakları uzmanıyım yıllarca insanlarla beraber calıstım. Bana her yaptıkları işlemde tesekkrümü ettim göreviymiş gibi dawranmadım kimseye. Ama sen kmsnki bana nasıl bagrıyo ama okadar sakindmki pskolojm iyice yıpranmış birde bununla ugrasma dedim sustm