BurcuY bende akıntı çok bide vajinada ağrım çok fazla ayağa kalkınca 1 2 dk adım atamaz oldum sanki bıçak saplıyorlar gibi. Dün yürüyüş yapayım dedim 10 dk yürüdüm kasıklarıma ağrı girdi eve döndüm hemen deidm heralde artık geliyor ama biraz uzanınca geçti