Sevgili anneler, ben Sami Ulus’un Turgut Özal binasına gidiyorum ama doğum zamanı yer olmaması konusu beni endişelendiriyor. Henüz sormadım ama belki Zekai Tahir’e geçmeyi düşünüyorum. Aranızda oraya giden ya da orada doğum yapmış biri var mı? Özellikle özel oda tutma hakkında bilgi arıyorum 😇