Elikkk canım maşallah sorunsuz geçirmenin güzel ama sana tasiyem yapabiliyosan en geç 36 da tamamlamış ol bence çünkü ağrılar siklasabiliyo yalancı sanci da olsa insanı tedirgin ediyor benimde gebeligim sorunsuz geçti ve geciyoda çok şükür ama gerçekten zorlaniyorum artık 34+3 olduk ne olur ne olmaz sen hazır et. Benim de herşey tamamdı bi cantaya girmesi vardı eşyaların dün tamamen koydum hepsini ve aramıza yerleştrdim artık gezerkende bizle gezsin çanta ben 1 elbise gecelik koydum 2 pijama takımı,hirka gogis pedi,lahusa pedi,gogus ucu kremi,1 tane emzirme sutyeni koydum alet, külot ama bunların sayısını arttircam en azından alt çamaşırın kanama durumu fazla olup geçerse diye yedek olsun,hurma-zemzem koydum aklıma gelenler bunlar oldu eksik kerim var ama yine bunlar şimdilik iş görecek kadar aklıma geldikçe alıp koyarm yine