virginmom 20+2 ‘deyiz,bugün yapılan detaylı kontrollerde bebeğimin böbreklerinde genişleme farkedildi. İkili testimiz çok iyi çıkmıştı,fakat bugün duyduklarım beni çok korkuttu. Bu durumu yaşayan ya da daha önce başına gelen var mı arkadaşlar?
Merveyarali virginmom benim de doktor bobrek genislemesi var dedi ama destekleyen başka bir bulgu yoksa tek başina sikinti değil dedi. Doğuma kadar ya da doğumdan sonraki günler kendilik düzelir erkek bebeklerde sık görülüyor özellikle demisti
Candaan virginmom canım benimde 27.haftamda öyle cıktı ve doktorum bu gayet normal bu haftalarda bebeklerde olan birseydir dedi bugün 29 olduk kontrole gidecez inşaAllah o yüzden stres yapmamaya çaliş
edagoktug53 virginmom canım bizimde 28. Haftada böbrek genişlemesi cıktı. Erkek bebeklerde sıl görülüyor demişti doktorum. Suan 37 haftalığız bir sıkıntı yok cok şükür
Zeyneb35 Canım benimde detaylı da öyle çıkmıştı doktor her muayenede kontrol ederiz dedi çok şükür ikinci kontrolde ıkı börekte aynı olmuştu gelişme çağı ya korkma düzelir Allahın izniyle doktor da hiç ümitsiz oonusmadi demek ki hep karşılaştıkları bir konu