Ayseee94 Merhaba arkadaşlar. Kontrole diye gittim bebeğimin kilosu,suyunun azalmasi, boynundaki kordon gibi nedenlerle sezeryan olmaya karar verdim. O gün saat 5te sezeryana girdim ve oğluma kavuştum. 🙏 Ameliyata girerken çok korkulu ve sitresliyim. Resmen vücudum titredi. Hazirlik aşamam bu sekilde bitti ve amliyathaneye alındım. Spinal anastesi için belimden iğnemi vurdular. Avlci hissetmedim kendimi sıkmadığım için. Heme yatırdılar ve hemen uyuştum. Hissedecekmiyim diye korkarken sontayi takmislardi bile. Hiç ağri duymadim. Amilayat başladı bebeğim dogdu ve onun ağlama sesiyle dünyam aydınlandı. Çok mutluydum.😇 Dikiş aninda da bisi hissetmedim. Güzel bi doğum geçirdim. Fakat oksijen sıkıntısından ve cigerlerinde su olabilmesinden dolayi bebeğim şu an küvezde 😔 onu dört gözle bekliyorum. Doğum sonrasi ağrilar oluyor. Hatta yürürken sol dikiş yerim çok yanıyor. Yaşayan var mi yürürken yanmayi ne zaman geçiyor? Benim doğum hikayem böyleydi. Şimdi tek üzüldüğum oğlumun yanimda olmamasi. Dua edin lütfen 🙏 Hepinizin sizin ve bebeğiniz için hayirli olan en iyi doğumu geçirmeniz dileğiyle 🤗
GizemKaan Ayseee94 inşAllah bi an önce kavuşursunuz oğlunuza 🙏🏻💙 Allah analı babalı sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin 🥰 Gözünüz aydın 🥰🥰