Omerbusra Hzlhakko bilebilsem şuan ne zaman adet olacağımı geciktiğimi bilsem yapıcam ama düzensizleştiği için adetim ne zaman olcağımo bilmiyorum😔
Iremgokce Omerbusra birde bebek düşündükçe adet geciktirici tarzı şeyleri kullanmamanı tavsiye ederim onlar yumurta kalitesini etkiliyormuş çünkü dolayısıylada bebeğin sağlığını
Hzlhakko Omerbusra en güzeli beklemek düşünme hiç aşagı yukarı bir tarih vardır kafanda ona göre yaparsın benim bildiğim o ilacı içtiysen bir 10 günlüğe kadar geçikme olabilir ben yaşamıştım bunu
Hzlhakko Omerbusra ve bende ilaçtan mı neyden bilemediğim için doktora gitmiştim ve bana 2 güne kadar adet olursun demişti onlar bakınca anlıyor ultrasona istersen bir görün
Omerbusra Iremgokce vallaha her zaman korkuyla uyanıyorum direk lavobaya gidip kontrol ediyorum🙏 Dua edin Allah rızası için bu arada çok sağol kuzum içimi rahatlattın konuşmak iyi geldi
Iremgokce Omerbusra ne demek canım bu arada gribim dedim oda bazen gebelik belirtisi olabiliyormuş bunuda forumda okumuştum ☺️
Omerbusra Iremgokce inşalllah evdeyiö günlerdir bitek soğuk yoğurt yemiştim başka hiç bişey yapmadım evde ama grip oldum çok fena
Gmksr bused bused ben 2.Muayene de görmüştüm keseyi çok heyecanlı oluyor insan biran önce görmek için ama sabırlı ol görürsün inşallah Allah'ın izniyle 😌
kr1907 Sedakctpe benimde çok erken göründü kese 4 + lardaydım bu kadar erken görünmesine bende şaşırdım çoğu kişinin 5.haftanın bitiminde kese görünüyor
Omerbusra Hzlhakko o zaman bu ayın sonlarına doğru yaparım başlarında da yaparım ne zaman sonuç alırsam artık herhalde bu gidişe 5 10 tane test yapıcam bidahaki aya kadar😂❤️ Ama çok heycanlıyım istemeden oluyor