bused normal canım benim hiç mide bulantım olmadı sekizinci haftaya kadar çok uykum vardı hep o da geçti. Miden eskisine göre daha hassas oluyor kokulara vs karşı ama dediğim çok şükür hiç çekmedim inşallah seninde böyle devam eder hiç bulantın olmaz. Benim ekstra çok başım ağrıdığı on ikinci haftaya girdim bu hafta kesildi ağrım şükür