[silindi] bebeğim için hemşireye verilecekleri ayrı bi kese yaptım 10 lu hastane cıkısının içinden battaniyesini alt üst takımını eldiven şapka ve zıbınını koydum birtane bez ıslak mendil agız mendili bunları koydum
Ekstra birtakımda 5 li ayrı koydum bununla beraber 9 bez daha koydum çorap emzik pişik kremi koydum
Kendim içinse gecelik ve pijama takımı koydum sabahlıklarıyla birlikte lohusa kilodu 2 çift çorap birde hastaneden cıkarken giyeceğim bi elbise koydum makyaj malzemesi kişisel bakım ürünleri koydum fuzuli seylere gerek yok kendi ihtiyqxını kendin bilirsin zaten