Yasemin4805 canım ben ilk hamileliğimde yaşadım 37 haftamda evet biraz zor sancılı bir süreçti hamilelik olduğu için ilaç tedavisine başlayamıyorlardı bu yüzden bebeğin gelişini beklemeden Doğumu başlattılar üç gün suni sancı çektim ama açılmam olmuyordu en son suyumu patlattılar ve Doğum gerçekleşti sonrasında tedavi oldum evet geçti ama izleri maalesef ki var özellikle göz ve ağız kısmında ama önemsemiyorum çünkü sağlıkla yavrumu kucağıma aldım şimdi ikinci yavruma hamileyim dilerim bir daha yaşamam sanada şimdiden acil şifalar şakın stres yapma sıcak sudan uzak dur hepsi geçiyor unutma