Nagihans Merhaba kızlar doktorum çok kotu olursan hap kullanabilirsin dedi bi ilaç onerdi ama kullanmak istemedim yinede bi zarari olmasin diye ama artik duracak gbi degilim sizler neler yapiyosunuz mide bulantisina yada ilac kullananlar yan etki vs oldu mu?
Enesiimm Nagihans canım benim de öyleydi başlarda çok zor Allah yardım etsin.. ben premesis diye bir ilaç kullandım iyi geliyordu bulantım vardı ama yediğimi çıkarmıyordum en azından..
Senemunlu Nagihans pozidox zencefilli hap ama ilac degil vitamin . Bana cok iyi geldi 2 gun de 1 ictm hatta . Suan tamamrn gecti kullanmiorm 13 hafta olduk bide
Tugba__00 Bana da verdi doktor ama ben de kullanmıyorum zaten bir ton vitamin içiyorum bir de onu içmeyeyim dedim onun yerine limon yiyorum bol bol iyi gelio
BaharYkp Canım bende 6.haftamda baslayan mide bulantısından cok cektım.Suan 11 oldum bıraz duruldu .Kusmaktan öğürmekten daha iyidir kullan bence .Bana doktorum dramamıne verdı.Onu ıctıkten sonra asırı derecede uykum gelıyor ve sersemlık yapıyor bende ama bulantılarımı hafıflettı dıyebılırım. Yanlız sabah bulantısını hcbrsy gecırmıyor malesef.Sabır 13 14 te hafıflıyor bazen gecıyorda tamamen bende onu beklıyorum.❤
Wagadugu Tatlım benim de cok bulanıyordu doktorum emedur verdi işe yaradı. Doktoruna sorup kullanabilirsin.Ama sadece bi kaç gün içtim. Sana önerim meyvelerden dene mesela bana armut cok iyi geliyor mide bulantıma
Nagihans Bana da salatalik cok iyi geliyor ama calistigim icin her zaman yiyemiyorum isten eve kosarak gelip lavobaya kosuyorun kusmaya cok fazla bseyde yiyemiyorum insallah tez zamanda gecer yarin yine kontrolum var bakalım neler dicek🙏
Nagihans Enesiimm ben biseyde yiyemiyorum hic yemek gormek istemiyorum yemek yapamiyorum zaten birde meyveli soda iyi geliyo ama oda zararli diye icmiyo hergun :(