Zeyneb35 Ama eşime de söylemesediim haberi yok çok kızardı yoksa neden dikkat etmiyorsun derdi çok düşkün bana çok titrer üzerime .. ev sahibi merdivenleri yıkadı ıslaktı 4 5 basamak düştüm bildiğiniz kaydım sırt üstü sırtım çok ağrıyor hastaneye de gitmedim bebek hareket ediyor ama yine de korkum var .. bilemedim başına öyle bisey gelen var mi vicdan azabı çekiyorum gerçekten şuan 33.haftamız ..
Dyglila Zeyneb35 çok geçmiş olsun canım ama ihmale gelmez şükür hareketliymiş bebeğin ama sen genede git bi şuan taze bi kaç güne sana ağrı yapar
Tugcehar87 Zeyneb35 aman allah korusun ama gidin doktora bebeğe de sizede baksınlar eşinize de söyleyin bence kızar ama sizde bilerek yapmamışsınız sonuçta
Kdrtlg Canım keşke gidip bir görünseydin doktora benim bir tanıdığım banyoda düşmüş kayıp gitmemiş ertesi gün kanaması olmuş zor hastaneye yetiştirmişler bebeğide kendisini de az kalsın kaybediceklermiş en azından için rahat eder yarın bir görün derim
Depresif_polyanna Zeyneb35 o hamileliğin ilk zamanlarıdır ya korkma bebek de hareket ediyormuş zaten. O nedenle olmasa bile doktora görün yada kendi doktorunu ara
cevrik Zeyneb35 siz eşinize demeseniz de doktora gidin yarın. Allah tan sırtını çarpmışsın öne doğru düşmemişsin.. sırtına bakar belki bi ilaç verirler ortopedi ye filan muayene ol mutlaka
Dyglila Zeyneb35 o zaman ağrın daha fazla olur sen git için rahat etsin canım benim. Çok geçmiş olsun.
Tugcehar87 Zeyneb35 bakın öyle şeylerde benim ki de evhamdır ama söyleyin aşlah korusun bir şey olur o zaman daha çok kızar
Frischgras Bebeği suyu koruyor karnınızın üstüne de düşmemişsiniz nasılsa bence stres yapmayın bişicik olmaz yine de isterseniz görünün Bi doktora. Geçmiş olsun
Depresif_polyanna Zeyneb35 empati yapsalar zaten hiç dile getirmezler de alışmalısın burada çok böyle 😉
TADADA Zeyneb35 bende 1hafta önce 10 merdiven yuvarlandım karnımın üstüne düşmeme ramen eşime söyleyemediğim için doktora gitmedim hiç bişey yoktu Allaha şükür kontrolümde.
TADADA Zeyneb35 sadece başımı vurduğum için başımda kollarımda ayaklarımda biraz ağrı var ama bu ada şükür ki minikte bişey yok 27+2 haftalığım bu arada sanada geçmiş olsun canım
yasmin_ly Bebek hareket ediyosa sikinti yoktur bence zaten ilerki haftalarin en guzel yani bebegin hareketlerinin olmasi icerde yasadigina dair haberci resmen..ilk haftalar surekli ultrasona girmek isterdim acaba yasiyomu diye..ne zaman tekmelemeye basladi rahatladim ☺️ Sende dert etme hareket ediyo iste ne guzel kanaman falanda olmamis..amniyon sivisi bebegi sarsintilara karsi koruyo zaten bebek yuzer durumda allahin izniyle bisey olmaz onlar kucucukler ama o kadar gucluler ki 🙏
Zeyneb35 yasmin_ly Ya çok güzel yazmışsınız teşekkür ederim haklısın çok sağol Allah razı olsun Rabbim korusun bizleri de onları da sağ saglim kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah 💖