Edessanr Merhabalar internette gezerken gördüm https://www.gebe.com/ozel-hastanelerde-dogum-ucreti-alinmayacak Haberin doğruluğu hakkında bilgisi olan varmı ?
Duuyguum Edessanr iki senedir var bu haber ama geçen yıl kendi dr uma sormuştum ben öyle birşey yok maalesef dedi onaylanan birşey yokmuş
Canoglumbenm Edessanr canim 2 senedir böyle bisey olcak diyorlardı ama ortada bisey yok yalan haber gibi bisey yani malesef
Mel0s Edessanr bole bise olsa millet devlete neden gtsinki gder ozele ama ozman buyuk sknt cikar bnce ole bise varligi var gbi ama ortada hala bise yok
efsanee_ Edessanr özelle devlet arasında hiç bi fark olmayacak ozaman. Eğer öyle olursa da özel klinikler yaşadı derim