brcslmn Hanımlar 33+1 haftalık hamileyim ayak bileklerimden şişmeye başladımm sizlerde şişen var mı neler yaptınız 🥴🥴
dmngrkm brcslmn ben de 34+4 teyim Ayak bileklerimi tanıyamıyorum 😔😔 tuza dikkat ediyorum bol bol su içiyorum ama bi değişiklik yok malesef.
[silindi] brcslmn bende 33 haftalıgım fazla ayakta kalınca şişme oluyor ayaklarımda doktor tuzu tuketmemi söyledi fazla ve bol su tuket demişti
brcslmn [silindi] çalışıyorum ben yoruluyorum baya bi su içmeye de dikkat ediyorum ama şişeceği varmış demekki 😀