Yldzhh mavi_8 Doktorumuz yeni ultroson aldi bir heyecanla gittik ama bizim ki yuzunu gostermedi 😭 32+4
NeslihanOner mavi_8 32+3 üm dün gitmiştim 2100 gr olmuş prensesim. Çok şükür iyi nst ye de girdim iyi çıktı
Nurhayat1212 Ntsye sadece bebegin ve bizim sancilarimiz icin dimi tani baska birseye bakilmiyor 30.haftadayim da 2 hafta sonra bende giricem merak ettim :)
Myybayb mavi_8 Hastane çantasını hazırladınız mı ? Bende şuan 32 haftalığım ve eşyaları yıkadım ütüledim 🤗
Yenibaslangic Myybayb hangi çamaşır suyunu kullandınız? Bende hazirlayacam da en büyük sorunum normalde kullandığımız çamaşır suyu-tozu olur mu ?