Merhaba hanımlar bugun şeker yüklemesi için gittik 9arandevu verdiler bi kaç aksilik çıktı o 75gr glikozu içmem saat 10.30u buldu içtikten sonra bi gözüm karardı nefes alıp verdim tuvalate gittim geldim geçti rahatladım bi on dk sonra tekrar gözlerim baygınlaştı nefes alamamaya başladım kusmakla bayılmak arası bişiydim eşimin arkasından tuvalete zor gittim çıkardım içtiğimi geri sonra gözlerim geri açıldı. Şimdi pazartesi tekrar çağırdılar tekrar yükleme yapılacak. Ebeyle konuştum oda şimdi olmadıysa Pazartesi’de aynısı olur dedi sadece açlık tokluk şekerine bakalım dedi sizce tekrar yükleme yaptırmalımıyım yoksa sıf açlık tokluk tan gine şekerim olup olmadığı çıkar mı?