merveyavuz5354 bnde çok korkuyodum her gittiğimde doktorum detaylı baktığı için konuşmadan bekliodu bi süre bende bebeğe bişi olmuştur o yüzden konuşmuyodur diodum gözlerim doluyodu çok şükür 33+1 olduk psikolojikmendir rahat ol sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın inşallah cnm