Eyll_kuzu
Selam güzel annelerim 16+3 haftalık gebeyim ama sürekli ya bebeğime birşey olursa ya kavuşmazsam böyle giden korkular gece uykudan uyanmama bile sebep olur deli demeseler her gün hastaneye gidip iyi mi diye baktıracağım o derece sanırım artık annelik hormonları ve duyguları mı baskın geliyor yoksa endişelerim konusunda takıntılımıyım bilemedim 🤷♀️
Zeynepzeze
Bebek hareket etmiyor diye hastaneye zor attım kendimi. Çok farklı bir duygu. İlk olduğundan mı bilmiyorum ama sürekli endişe, panik.. Öyle böyle atlatacağız bu dönemi demek ki 🙁
Bsekvnz
Az kalmış hareketini hissetmeye sabret, bende öyleydim ne zaman hissetmeye başladım rahat bi nefes aldim