Kdrykenan bende de var canım hele 2 gündür gece yataktan bağırırak kalkıyorum böyle bıçak saplanıyo gibi önceden öyle değildi yanma acıma batma gibi oluyodu doktora gittim bebeğin 2 ayağı da orda ondan oluyordur dedi ama canım çok acımaya başladı başka bu doktora da gidicem..kaburgan batıyordur diyorlar bi de doğrudur belkide bilemiyorum