MiniAzra benim özelde yapmam imkanım var ama devlette olucam 3. Sezeryanım ve İnan devletin doktoru bana daha güvenli geldi ben bu hamileliğimde çok kötü şeyler yaşadım gitmediğim özel hastane kalmadı. Derdime derman olan yine devlet hastanesi oldu. Ondan sonra da başka hastaneye gitmedim . Hiç korkma devletin doktorları ve tıbbı malzeme olanakları daha fazla , özelde küçük bir şey yaşadığında direk devlete yolluyor öyle düşün ❤️🙏 sağlıkla al kucağına ❤️