Busraozturk Kızlar ıyı akşamlar. Bugun 39+0 ım bebek çok fazla hareketli karnım sert ve çok fazla baskı yapıyor. Uzanırken daha fazla hissediyorum baskıyı, Otururken sürekli pozisyon değiştirmek zorunda kalıyorum ve cok sık tuvalete cıkıyorum. Geçen hafta catı muayenesi oldum. Doktor bebeğin kafasının kanala gırdıgını ve kemık yapımın normal doğuma uygun olduğunu soyledı. Herhangi bir nişan vs gelmedi. Yarın kontrole gideceğim. Bu tip durumla karsılasan var mıdır ?
busratasci- Busraozturk 38+4 üm bende bendede var ama aman aman buyuk bi baskı yok suan ıcın bende yrn doktora gıdıcm sorcam, acılma yoktu gecen cuma, bizim bebişte kanalda ve çatı müsait, karnım cok gerilyo bi yere toplanıyo ama büyük bi baskı yok,
Busraozturk busratasci- şu saate geldik hala uyutmadı beni. Bende şaştım kaldım açıkcası 🤦♀️ Allah sizinkini de bi an evvel kucağınıza almayı nasip etsin 🙏
Kahramanlar Doğum yaklaşmış dediklerin normal canım artık kasılma sancı nişan veyahut su bekleyeceksin