ikinciprensimgeliyor Selcuk gurbuze gittim ilk ogrendigimde hamileligimi.sonra odada ultrasonda bakwrken kese etrafnda kanama var kalp atisi yok vs dedi.cok kotu olmustum.ikinci bi doktora gittim.o aninda gordu kalp atisini.selcuk gurbuze gitmeyi biraktim sonra
Damla01 ikinciprensimgeliyor Bende yasemin hanimi dusunuyorum ama bilemedim. Suan kime gidiyorsunuz ?
ikinciprensimgeliyor Damla01 suan medline hastanesine gidiyorum eray beye.ilk cocugumda da ona gitmistim.ikincide guzelyaliyi cok ovduler oraya gitmek istedim ama kendo doktoruma alistigimdan dolayi sanirim tekrar medline hastanesine dondum
Firuze0101 Damla01 ben normal doğum düşündüğüm için sezeryan konusunu hiç açmadım benim ilkimde normal doğum herhangi bi sıkıntı olmazsa normal doğum o yüzden de sezeryan hakkında hiç konuşmadık