senasln 2 hafta önden de gitse doğum, adet tarihinize göre olur. Normali 40 hafta denir ama 38-42 arası beklenir. Hakkınızda hayırlısı olsun ama bana kalırsa bebek ne zaman isterse o zaman geliyor. Ama bi arkadaşım bebeği doğmadı diye ilişkiye girmiş aynı gün sancısı başlamış. Siz de Bi 38 i bekleyin sonra farklı şeyler denersiniz