DenizUmutt Merhaba kızlar 23+5 günlük gebeyim 19 haftadan beri hissediyorum miniğimi. Ancak hala tekmeleri aşağıda bu durumu yaşayan var mı beni aydınlatırsanız sevinirim...
Dilekhakan DenizUmutt biz 26+ 4 günlüğüz hala kasıklarda küçük beyimiz orda büyütüyor bazen rahimde bile hissediyorum doktor yerleşmiş kasıklara dedi bize
hunilimom DenizUmutt ayakları aşağıda olduğu için büyüdükçe yukarı cikicak birazda olsa ağrılar hafiflicek canim
anapanda12 O haftada bende de olmuştu hatta sanki sadece orda gibiydi. 27 olduk ara ara göbeğimde hareket ediyor ayakları hep orda, e öyle olunca duramıyorlar çatı kemiğimin üstünde genelde ve ne zaman kasığımda hareketi çok olsa doktor ayakları rahim ağzında diyor benim dikişlerim var onlara vuruyo yaramaz sordum korkma vurarak açamaz orayı dedi. Sende bol bol dinlen endişe etme 🤗
Semisko Benim de hep aşağıdaydı şimdi göbek deliğimin dört parmak üstüne bile vuruyor şıpa hep korkuyordum bebek aşağıda diye sıkıntı etmeyin 27 haftadayım
Dilekhakan DenizUmutt yani bizimki erken Doğum riskimiz var sizi bilemiycem korkutmak istemem tabi benim sıpa dün rakime Doğum pozisyonuna geçmişti bile inşallah olmaz çünkü çok miniğiz 🙏
DenizUmutt Kızlar çok teşekkürler gerçekten korktum bi tehlikesi var mıdır diye içim içimi yiyor kaç gündür
DenizUmutt Dilekhakan rabbim zamanlıca doğumlar nasip etsin inşallah korkutmayalım tabi kendimizi her şeyde vardır bi hayır diyelim teşekkür ederim 😊
EbruKeles Dilekhakan inşallah bir sıkıntı olmaz canım hayırlı zamanda doğumun olur inşallah. Ama bazen erken dönüp daha sonra tekrar pozisyon değiştirebiliyormuş bebişler
DenizUmutt EbruKeles evet bende duymuştum onu inşallah hayırlısı olsun hakkımızda teşekkürler canım ☺️💕
Dilekhakan EbruKeles inşallah canım öyle Ümit ediyorum çok küçüğüz daha kilomuz bile Yok daha doğsa çok sıkıntı yaşarız