Deniz_80 Bende ilk basta yasemin hanimdaydim ama degistirdim, celala bey daha ılgılı tecrübelı geldı bana en azından moralimi bozmuyor ☺️
Damla01 Deniz_80 Sakin sakin konusuyor üzmüyor cok sukur bende sikinti yasamadim. Once bayan istedigim iicin yasemin hanimi dusunmustm 😊 kac haftaliksiniz ?
Dnznrgz Deniz_80 bende bayram bukana gittim isinamadim bide yasemin hanima gidim diye düşünmüştüm bu hafta aklim karisti yine okuyunca yazdiklarinizi :)
Deniz_80 Bende bayan olsun dedım ama celal bey daha ıyı, 23 haftalık olduk bız cnm sen kac haftalıksın allah sag salım kavuşmak nasip etsin inş
Deniz_80 Dnznrgz evt bayram bey biraz soguk ama cok iyi bir doktor diye duydum, sen bilirsin cnm , ben celal beye gidiyorum☺️
Esse Dnznrgz ilk doğumum yasemin hanımdı çok çok memnun kaldım şimdi yine ona gidiyırum normal doğum yanlısı çok ilgili
Dnznrgz Esse Celal Ardica gidiyorum canim memnunum oda baya ilgili doğum şekli hic konuşmadık tabi 30 haftaligim şuan
Esse Meltemre17 evet canım ama Yasemin hanım olmazsa yapamazdım o ve ekibi çok çok ilgiliydi çok memnun kaldım
Meltemre17 Esse bende yasemin hocaya gidiyorum. Doğum ne zaman olursa geliyor mu kimi doktor gelmiyormus geceye