[silindi] hevesin varsa al canım giydirirsin neolcak ama cok durmaz ayagında yanii ben bitek mevlüt elbisesine takım almayı düşnüüyorum, baska aldıklarımda hep 6 aylık icin o zamanlarda kışa geliyo zaten ev patiği gibi aldım hep büyük aldım soguklarda giyer 2,3 tane 😊😊