cansuturann benimde hiç olmamıştı ama hamile kaldıktan sonra 13/9 14/8 leri gördüm canım aşırı baş agrısı yapıyor tansiyon günlük eczaneden de ölcebilirsin özellikle basının agrısı geçmediği Zaman kesinlikle ölçtür gebelik şekeri gebelik tansiyonu diye bir şey var dikkat et tehlikeli bunlar bebege zarar veriyor bilgin olsun