Seymaglc benim ilkinde boş gebelikti. Kese var bebek yoktu ve kanama olmustu. Dr Protestan vermişti bebek belki sonradan görünür diye önlem aldı. Ama kanamam hic durmadı ve o kese kendi kendine düştü. Adet gibi ağrılı sancı cektim sonra lavaboya gittiğimde, iç çamaşırımda o kese yuvarlanmış yuvarlanmış oradan çıkmış işaret parmağım boyunda ve kalınlığında çamaşırımda duruyordu. Fazla detaylı anlattım kusura bakma ama bazen kendinkendine de düşebiliyor yanı. Şimdi 35+5 iz moralinizi hic bozmayın en kısa zamanda güzel haberler alın insallah 🙏🏻