Hanife5334 Canim ben yasadim 33 haftalik mudahaleli sez oldum. Benim ilk gebeliğimdi çok cahildim 5 aya kadar hic kilo almamistim 5 aydan sonra 33 haftama kadar 55den 98 e cikti kilom sürekli et aseriyordum ve yiyordum yinede erken oldu doğumum benim doktorumun ihmali bana ilac falan baslasaydi böylr seyler yasamicaktim ne ödemimi ne de tansiyonumu takip etmedi bende bilinçsiz olduğumdan preeklampsi(gebelikzehirlenmesi) yasadim şükür oglumda bende kurtulduk devlet hastanesine götürmese ailem durumumuz vahimdi seni korkutmak icin yazmiyorum önlemini alin ne gerekiyorsa aksatmadan kullan canim sağlıkla kavuştursun inşallah rabbim.