Naz60 Bayanlar merhaba baş ağrısı için parol veya minoset kullanmak sorun olmuyormuş diye çok duydum kullananınız var mı baş ağrısı dayanılcak gibi değil 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
feyzaa34 Naz60 benimde çok başım ağrıyor içiyorum parol çok şükür bisey olmuyor doktorumda müsade etti
Sis Naz60 parol kullanabilirsiniz cok kötü olduğumda bende kullanıyorum doktorum kullanabilirsin demişti
Ozlmkrt Naz60 bende de çok oluyordu canım doktor agrı ve ateşte parol içebileceğimi söyledi kullandım da
Ayyliin Aynen bende de bas agrısı cok oluyodu parol kullandım hep. Migrenim var kesmiyodu gerçi o ayrı ama bence şey yapabilirsin patates dilimle başına bağla inanılmaz iyi geliyo 🙏🏽😇
Nursemom Naz60 parol ve minoseti kullanilirsin allerjin yoksa canım. Ben minoset kullandım 4-5aylıkken çok kötü hastaydım 2-3gün hatta. Parol de hastanede yatan gebe hastalarımıza ağrı kesici olarak takıyorduk 👼🏻
espalp Naz60 ben migren hastasıyım ataklara dayanıp parol içmedim. Nane yağı sürebilirsin alnına iyi geliyor 🙏🏻
Hamile41 Bana doktor gunde 4 tane parol icebilirsin dedi kemik agrim oluyor die ama icmiyorum ne bilim