Hulyasamet Selam arkadaşlar heterozigotluyum yani kan pıhtılaşması sorunum var 30+3 üm iğne ve coraspin kullanıyorum yalniz doktorum artık coraspini birak dedi ...bende korkuyorum sizce bırakmalı miyim aranızda bu sorunu yaşayan nasıl yol izledi
ElmasSs Hulyasamet Bende kullanıyorum 30+5 doktora 2 hafta sonra gidicem ama senin doktorun öyle uygun dediyse onu dinlemelisin güvendiğin doktor ise..
Hulyasamet Doğudayım o yüzden biraz korkuyorum hep bildiğim 32 de bırakılıyor çünkü doktorumu değiştirdim buna ilk gittim
Hulyasamet Erken Doğum olurda tehlike oluyormus durdurmuyormuş kan heralde önümüzden bırak bana dedi sizdeyse mi heterozgıto verdi