Milaasss
Arkadaşlar 39. Haftadayım hatta bitmek üzere ne bir belirti ne gelen ne giden tavsiyelerinize ihtiyacım var?
BademinAnnesi
39+1 ne bir belirti nede bi sancı var sadece artık kendimi çok zor taşıyorum onun sıkıntısı var saolsun kizcem gelmek için hiç acele etmio😑
Milaasss
BademinAnnesi aynı durumdayız cnm
Ozlmkrt
Bende 39+1 deyim bende de şuan bir belirti yok yarın doktor randevum var bakalım bir değişiklik var mı