araf52 bende 6.5 aylık hamileyim dün sanki soğuk ağrısı gibi ağrı olmaya başladı dokununca acıyordu göbeğimin altı bugunde çok hafıf vardı ayakta gezinince daha cok oluyordu doktorumda bana erken doğum riskin var sık sık kasılma sertleşme olursa dikkate al ve gel dedi ama sadece sızı oldu kasılmam olmadı bende uzanıp dinleniyorum