Seymakayaoglu olur olur benimde oluyor hatta ilişki olmadan da oluyor doktorum bütün herşeyi yaptı hiç bişeyim yok ama kanama oluyor ilişkiden 1 gün sonra bile azcık geliyor kan ama önemli olan nerde olduğu benim rahim ağzında oluyor bebekle alakası yok diyor doktorum zaten aşırı olmuyo geçiyo. Rahmin içindeyse sıkıntılı bi doktora görün kontrole gittiğinde