Iremhlly61 Arkadaslar 33 haftalik hamileyim bebek hareket ettikce karnimdan çıt diye ses geliyor hergun mutlaka oluyor eşimde duydu. Nedeni nedir acaba basina gelip doktoruna soran varmi aydinlatırmısınız benide. Kontrol zamanima daha var merak ediyorum bebege bi zarar gelmiyordur umarim..
Sengulkrgz Iremhlly61 burda bir kac bayan da oyle bir post acmisti ayni durumu yasayanlarda yazmisti benim bilgim vallahi
Duygu85 Iremhlly61 aynı durumu birisi daha yaşamıştı bunsayfada benim başıma gelmedi ama korkma demekki olağan bir şey Allah kavuştursun canım
Heisenberg Iremhlly61 Benden de bir kere geldi😅 Kıkırdaklarından geliyormuş bebeğin normalmiş olmasıda olmaması da 🤗