nildanil 24 martta 9 ,25 martta beta hcg 27 cikmisti 1 mayista yani bugun 559 cikti normal mi bu artis sizce ?
Merve43 nildanil çok normal 2 günde 2 katı olcak sende hesaplayabilirsin fazlası bile artmış 4 güne keseyi görürsünüz hayırlı olsun
Hzlhakko nildanil normal canım 2 gün sonra tekrar yaptır ve doktoruna sor 5 haftalık kesen görünür 6 haftadan sonra kalp atışı duyarsın inşallah
Sudelim nildanil adetiniz geçmişmiydi acaba merak ettimde Benim 1 günüm kaldı ve 10 günüm varken kasık ağrım ve bel ağrım başladı çok kötü kasıklarım ağrıyor acaba hcg ye baktırmalımıyım 🤔
nildanil Hzlhakko tesekkur ederim canim insallah 10 mayisa cagirdi doktorum allah herkesi saglikla kavustursun bebegine
nildanil Sudelim adetimden 5 gun once 9 cikti. adetimden 2 gun gecti 559 cikti canim. supheleniyosan baktir mutlaka
Sudelim Şu şekilde şüpheleniyorum ben ilk gebeliğimde bebeğimin kalp atışlarını duymamışlardı kürtaj oldum 6 ay önce tekrardan istiyoruz Ve sanki hamileymişim gibi doğuyor içime ama göğüslerimde hassasiyetim yok vücudumda sanki ateşim varmış gibi yanma oluyor birkaç gündür
nildanil Sudelim bende iki kere kimyasal gebelik gecirdim allah hepimizi saglikla kavustursun canim insallah