Sener Kızlar selam 🤰🏻👼🏻💙 kaçıncı haftanızda hazırlamaya başladınız ben 31 haftadayım odası temizliği boyası 1 ayı bulur kıyafetlerini falan yıkayıp ütülemem önerileriniz var mı kaçıncı hafta da hazır ettiniz ? Aceleciyim biraz çok kafama takıyorum 🙏🏻
Goksu Sener ben 36 haftalığım daha dün bitti bütün herşeyi bizde odasını boya yaptık herşeyini yıkadım ütüledim takma kafana olur hepsi yavaş yavaş😊
Sis Sener canım anca ya agırlaştıkça zor olcak cünkü yani ben kendm icin söylüyim enazından cok yoruluyorum herşey sıkışınca yavaş yavaş halledicem 31+1 buarada bu hafta baslıcam bende
Sener Sevim43 cam balkonum takılacak odasını sipariş verdik gelecek ondan sonra bi temizlik yapılacak kıyafetlerini yıkayıp ütülemek kalıyo geriye
Nurky @Sener odası hazır, anne yanı yatağı, kıyafetleri , hastane çantası. Gelmesini bekliyoruz hayırlısıyla ❤️
[silindi] Sener valla tatlı. Boya falan olcaksa sen bebişin kıyafetlerini yıka kaldır sar bi çarşafa işler bitsin cıkarırsın gercekten cok iş ya minicikler bi sürü zaman alıyor bakma. 33. Haftamda yıkadım ben. 35im suan ama boya falan yoktu benim.
ebrarmom08 Sener 29+2 yiz yavastan ince islere basladim dolap icleri vs gbi ramazannn icinde temizligimi yapmayi dusunuyoruz mobilyamizda pazartesi geldi daha bayramdan hemen sonra annem dürü gtrcek haliyle temizlgn yetsmesi lazm sonrasi dogum zaten 😊😂
Nilaysaruhan Ben 35 haftalığım 3 haftadır uğraşıyorum bitiremedim tamamen .bir hafta daha uğraşırım herhalde. Hepsini ayni anda yapamıyorum halim kalmıyor. Parça parça ancak oluyor. Bence sende başla son günlere dinlenmek için zaman ayır çünkü Doğumdan sonra çok yorulacaksın ☺️.