arastirmacianne canım sayfada bununla alakalı postlarda görmüşsündür ikili test hakkında konusan cok olmustu bende oradaki görüslerle, cevdemkılerın fikirleriyle ve tabi ki oncelıkle doktorumun istersen yaptırabılırsın diye zorunlu tutmamasıyla cok da onemlı bırsey olmadıgı kanaatıne vardım. İkili test cocugun down sendromlu olup olmama ihtimalini gösteren bir testmiş ve kesin sonuc degıl ıhtımal dahilinde sonuc verıyormus, Allah korusun öyle bir şey %100 sonucla olsa bile aldırmayı düşünmem o yüzden hamileligimde böyle bir ihtimal üzerine moralimi bozmak ıstemıyorum. Varsa bile dogumdan sonra da belli olur o. Detaylı ultrason ve seker yüklemesi yaptıracagım ama ikili üçlü dörtlü testleri yaptırmayı düsünmüyorum. sende kendi doktoruna danışıp güvendigin insanların fikrini alarak kararını verebilirsin ben seni yanlıs yönlendirmek istemem 😇 hayırlı olsun Rabbim saglıkla kucagına almayı nasıp etsın yavrucugunu❤️