Arkadaşlar ben bugün ikili test sonucunu aldım dr çok umursamadı daha önce yaptırmış olan deneyimli arkadaşlara sormak istiyorum
Kombine test 1:10000
İkili test 1:10000
Trisomy 1:10000
Yaş riski 1:738
B-hcg 29,4
Pappa 3,54
Sizce normal mi
Yani hepsinde cut off değerinin altında yazıyor ama hepsinin aynı oranlı gösterilmesi bende huzursuzluk yarattı..
Yaptıran arkadaşlar sizin kaç çıktı? Paylaşır mısınız?