Mnreyaren Kizlar ayaklarım öyle şişiyor ki resmen bilek coraplar kesiyor. Masa başi çalışıyorm bütün gün sarkıtıyorum 🙄 sabah uyaninca bile şişligi tamamen geçmiş olmuyor. Ne yapsam bilemedim var mi önerisi olan?😓