Bussraa20 bende 18+1 deyim bende hiç hissetmedim ama normalmiş her bünye farklıymış tabi ki daha önce anne planlar 2. Hamileliklerinde daha çabuk farkediyorlarmış ama hiç sıkıntı yapmıyorum ben nasıl olsa bir kaç haftaya hissedeceğim gönlün rahat olsun seninde kardeşim sağlıkla kucaklamamızı nasip etsin rabbim isteyen herkese de kısmet etsin anneliği 🙏🏼🙏🏼🥰 sevgiler