Defnemm22 canım üzülme bende 5 gün önce oldum Cuma günü bezmi alem Vakıf ünv. Hastahanesinde ilk gebeliğimdi kesem boştu gelişmiyordu kalp atışı duyamadık ama ben 3 doktora gözüktüm sadece tek doktora gözükme özelde beni üzgün görüp gereksiz testler yaptırıp dünya kadar para aldılar ve testlere bakmadılar bile ama tabiki üzülmede diyeceğim ama insan üzülüyor ben çok ağlamıştım çok yıprattım kendimi ama Allah’ın dediği oluyor inşallah hayırlısı ile bizde vakti zamanı geldiğinde hayırlı haberler alırız