ipekgkk Tgbanne erkek gibi ama çok erken dedi ikili taramadan sonra sonuç için gittiğimizde bakarız cinsiyete demişti ama tabiki ilk gebeliğim olduğu için çok heyecanlıyım zaman geçmiyo 😂
Tgbanne ipekgkk ya benim de ilk gebeliğim 🤩 11+1 de gideceğim , ikili testten nasıl anlaşılıyor ben bilmiyorum da 🙏🏻🥰
ipekgkk Tgbanne İnşallah bende cumartesi gidicem ama kendi doktorum olmayacak o bişey söylermi bilmiyorum 🤷♀️ Şuan 11+1 im bende
ipekgkk Busrayusraefe acaba hangisi 🙃 Sağlıklı olsunda kız erkek farketmez 🥰 insan yinede merak ediyor işte 🤗