CerenAnne Sevgili anneler, 32 haftalığım ve bebek baskı yapmış rahim ağzım incelmiş doktor doğumu önlesin diye progestan verdi. Sorum şu, rahim ağzı ince olup progestan kullanmasına rağmen erken doğum yapan var mı??
MMinee Canım aynı durum bende vardı 37. Haftada Doğum yaptım. Rahat ol yaşam sınırını geçmiş bebeğin dinlen bol bol su iç.
anapanda12 Ben rahim ağzı yetmezliğinden Serklaj ameliyatı oldum onun için kullanıyorum. Erken doğum riski de var 27 haftadayız. Bebeğiniz için erken doğum riski olduğunu mu söyledi doktorunuz?
CerenAnne anapanda12 Evet malesef bebiş kafasıyla rahim ağzına basınç yapmış ve rahim ağzım incelmiş. Doktor bebek doğmak istiyor dedi
CerenAnne aarzucaa Sabah ağızdan, akşam fitil olarak verdi. Buarada elle rahim ağzını kontrol etti, benim alt taraf olduğu gibi ağrıyor şuan, normaldir herhalde 🤔🙄
CerenAnne anapanda12 Inşallah... Siz de bol bol dinleniyorsunuzdur, sağlıklı mutlu bir bebeğiniz olur inşallah 🙏🌸🌸
Yaso6653 Kızlar bende 27 hafta da hastanede yattım iki gün rahim ağzı 2.5 cm e düşmüş tü ilk gün sonra 1 .5 a düştü sonra 1.9 oldu ve doktor eve gönderdi progestron verdi şuan 29+3 teyim ama alt tarafta bi sızlama var bugün anlayamadım
CerenAnne Yaso6653 Alt tarafta sızlama olması normal değil, acil'e mutlaka gidin belki serkilaj yaparlar. Şüphelendiğiniz herşey için doktora gidin