Gzdmn canim iz yaoar diye degil cigerde a vitamini var ve vucut bunu ln fazlasini depolayamiyor. Dolayisiyla bebekte uzuv eksikligine yada uzuv bozukluğuna sebep olabiliyormuş. Doktoruma ozellikle sordum, asermedigim surece yemememi söylemişti. Yine de sende bi doktoruna danisirsan daha guvenilir olur 😊