Elifimm allah razı olsun canım ama ben boş gebelik geçiriyordum o zaman ağlıyordum hüngür hüngür doktorlarda bana git bi test yap bakalım dedi vezneye git önce dedi gittim ücreti söyledi dedim devlette veya sağlık ocağında yapılır mı veznedeki kız ben göremiyorum testleri ücret yazar dedi onun suçu yok gerçi asistan yazıp vermedi mi dedi Yok hayır dedim Asistan geldi o arada küçük bir kağıda bir sürü şey yazmış eşim Yanımda idi o sıra umut ya işte dedim ki acaba bu kadar çok test diye mi ücreti yüksek dedik öyle yaptırmıştık cahilliğimize geldi olsun bir tecrübe kazanmış olduk çıkacağı varmış ne diyeyim 😔