ozgyrs canim öncelikle sakin ol suyun sızıyor sanırım anlattığından yola çıkarak söyleyebilirim bunu doktora acile gidersen orda ebeler açılmanın olup olmadığına bakarlar korkma benim suyum bosalircasina gelmişti 12 saat sonra normal Doğum yaptım. Hayırlı doğumların olsun insallah.